Ukoliko ste ovih dana bili u centru grada, mogli ste da imate retku priliku da opazite brendirani PEP-ov autobus ili trolejbus u javnom saobraćaju. Nije što je naš, ali izgleda odlično! Može se videti na linijama 78 (autobus) i 29 (trolejbus), dakle uzduž i popreko celog Beograda, a uskoro očekujemo da im se pridruže još dve linije.
Brendiranje autobusa predstavlja jedan od načina da se na siguran način istaknu najrazličitije reklamne poruke. Prilikom reklamiranja uvek je bitno sredstvo koje se upotrebljava i koliko će trajati period reklame.
Prema tome, brendiranje vozila ima prednost u vidljivosti same reklame koja je, za razliku od statičnih, stalno u pokretu, prisutna uvek i svuda.
Upravo je u tome njihov značaj — nisu pozicionirane samo na jednom mestu. Važnost dobrog marketinga i efektne reklame je jako bitan na današnjem tržištu koje je preplavljeno različitim brendovima. Da biste se izdvojili iz tog mora, potrebno je da Vašu reklamnu poruku vidi i zapamti što veći broj građana. Užurbanost modernog života ne dozvoljava pojedincu da više od par sekundi posveti određenoj reklami. Zato je jako bitno da ona bude efektna, često prisutna i vizuelno dostupna. A koje je bolje mesto za to od gradskog prevoza?