Gordana Dr Gavrić

Dr  Gordana Gavrić

VANREDNI PROFESOR
Menadžment, marketing i preduzetništvo
Konsultacije: Ponedeljak od 13h do 14h

Gordana Gavrić je rođena 1984. godine u Beogradu gde je završila osnovnu i srednju školu. Na Fakultetu za poslovne studije, Megatrend univerzitet, diplomirala je 2007. godine i stekla zvanje diplomirani ekonomista za međunarodno poslovanje. Iste godine upisala je master studije na Fakultetu za kulturu i medije, Megatrend univerzitet. Na Fakultetu za kulturu i medije, Megatrend univerzitet, radila je kao saradnik u nastavi na predmetima iz oblasti Menadžmenta u kulturi i medijima od 2008. do 2010. godine. U decembru 2009. godine odbranila je master tezu “Kreativne industrije u funkciji ekonomskog razvoja zemalja sa posebnim osvrtom na Srbiju” i stekla zvanje diplomirani komunikolog-master. Godine 2010.- 2011. bila je zaposlena u producentskoj kući Media Prime Time. Od 2012. godine radi na Visokoj školi za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo kao asistent na predmetima iz oblasti Menadžmenta. Od 2012. do 2016. godine pohađala je doktorske studije iz oblasti Integralno razvojnog menadžmenta na Fakultetu za primenjeni menadžement, ekonomiju i finansije, Univerzitet Privredna akademija, Novi Sad. Doktorsku disertaciju na temu “Organizaciona kultura kao faktor rasta i razvoja privrednog društva” odbranila je 2016. godine i iste godine na Visokoj školi za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo dobila zvanje docenata za užu naučnu oblast Menadžment.

Biografija/bibliografija

  1. Vojteški Kljenak D., Lukić R., Gavrić G., Gavrilović M., 2019, The operative profit margin and interest cost in retail food, Ekonomika poljoprivrede, 799-810
  2. Gavrić G., Kirin S., Fedajev A., Talović V., 2019, The phenomenon of mission in Serbian companies, Fenomen misije u kompanijama u Srbiji, Serbian Journal of management, Vol. 14, No. 1, 145 – 156
  3. Gavrić G., Kirin S., Brzaković M. (2017), The involvement of employees as a flexibility factor of companies in the Republic of Serbia – empirical research, Industrija, Ekonomski institut, Vol.45, No.2, orginalan naučni rad, 65-83.
     

  1. Krstić M., Gavrić G., Skorup A. (2018), Stategijski menadžment, Visoka škola za poslovnu   ekonomiju i preduzetništvo
  2. Krstić M., Skorup A., Gavrić G. (2018), Stategije rasta i razvoja preduzeća, Visoka škola za poslovnu   ekonomiju i preduzetništvo
  3. Karavidić S., Čukanović Karavidić M., Gavrić G. (2016), Korporativno upravljanje, Beograd, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
  4. Gavrić G., Milanović J. (2018), Monitoring consumer needs in the function of making effective strategic decisions given on the example of the “Sedmica plus” llc travel agency, Treća međunarodna tematska monografija: Savremeni menadžment alati i ekonomija turističkog sektora današnjice, Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana, Ohrid : Faculty of Tourism and Hospitality, 311-326
  5. Skorup A., Gavrić G. (2018), The application of modern information-communication technology in communication with students to improve students' satisfaction, Sedma međunarodna konferencija Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo, Monografija Succesful implementation of information technology: IT, marketing, education and business working together for business sucecess, 28-50
  6. Gavrić G., Čukanović Karavidić M. (2018), Nove tendencije u upravljanju ljudskim resursima, 7th International Scientific Conference Globalisation challenges and the social‐economic environment of the EU, Faculty of Business, Management and Informatics Novo mesto and Faculty of Business and Management Sciences Novo mesto, Slovenija. Štampano u zborniku Globalisation challenges and the social‐economic environment of the EU, ISBN 978-961-6770-42-2, UDK 658.3 (497.11), 159-164
  7. Kirin S., Gavrić G. (2017), Unapređenje organizacione kulture kao menadžerskog alata za ostvarivanje poslovnog uspeha u turizmu- studija slučaja za Srbiju, Druga međunarodna tematska monografija: Savremeni menadžment alati i ekonomija turističkog sektora današnjice, Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana, Ohrid : Faculty of Tourism and Hospitality, 302-318, ISBN 978-86-80194-10-3 (AEMB)
  8. Gavrić G., Krstić M. (2017), Creative industries as a factor of economic development of Serbia, Šesta međunarodna naučna konferencija Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo (EEE 2017) Beograd, Srbija, rad objavljen u zborniku Economic and technological Development and Information technology, 51-68 
  9. Gavric G., Ravić N., Gavrilović M. (2017), Financing and the development of innovativeness of small and medium enterprises in the Republic of Serbia, knjiga New insights and potential sources of new entrepreneurial growth, Izdavač: Filodiritto International proceedings, Faculty of business economics and entrepreneurship. ISBN 978-88-95922-84-3 First Edition April 2017 , 157-169.
  10. Gavrić G., Stanković R. (2015), Prisutnost faktora stabilnosti u organizacionim kulturama privrednih društava u Srbiji, The presence of factor of stability in organizations culture of organizations in Serbia, 4. međunarodna naučna konferencija   Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo, Beograd.  Rad štampan u zborniku Challenges to promoting entrepreneurship, leadership and competitiveness, 129. – 146. 
  11. Gavrić G., Kirin S. (2014), Opunomoćivanje zaposlenih u cilju ostvarivanja benefita za pojedinca i organizaciju,  Employee empowerment in order  to achieve benefits for the individual and the organization, Treća Međunarodna naučna konferencija Zapošljavanje obrazovanje i preduzetništvo, Beograd, vol. Linkages between education and employment, 202-228.
  12. Karavidić S., Čukanović Karavidić M., Gavrić G. (2013), Innovative menagement in education using communication instruments, 2. međunarodna naučna konferencija  Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo, vol. 3, 58-76. 
  13. Karavidić S., Čukanović Karavidić M.,  Gavrić G.(2013), Professional satisfaction as an aspect of entrepreneurial organizations, 2. međunarodna naučna konferencija  Zapošljavanje, obrazovanje i preduzetništvo, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo, Beograd, vol.3, 380-399. 
  14. Pejanović R., Adžić S, Gavrić G. (2013), Preduzetničko obrazovanje i reindustrijalizacija – slučaj Srbije, Book, monograph, ENTREPRENEURSHIP, FINANCE AND EDUCATION IN THE DIGITAL AGE, Lambert Academic Publishing, 376 -396,  ISBN 978-3-659-41255-4