Vladan Dr Cogoljević

Dr  Vladan Cogoljević

DOCENT
Menadžment, marketing i preduzetništvo
Konsultacije: Četvrtak od 9h do 10h

Biografija/bibliografija

1. Цогољевић, М., Цогољевић, В., Димитријевић, Љ. (2020): „Интегрисање личне продаје и других алата маркетиншких комуникација“, Четврте националне научно-стручне конференције „Трендови у пословању“, Висока пословна школа проф. др Радомир Бојковић, Крушевац, стр. 87-95, ISBN-978-86-7566-053-8 visokaposlovnaskola.edu.rs/wp-content/uploads/2020/09/Zbornik-radova-TuP-2020cip.pdf

2. Cogoljevic, M., Cogoljevic, V., Vesic, T., Dimitrijevic, Lj. (2021): “Managing Personal Selling Activities in a Modern Enterprise”, Limes plus 1/2021 – rad prihvaćen za objavu

3. Ћурувија, И., Ћурувија, М., Цогољевић, В. (2019): „Ставови туристичких радника о значају промоције за развој туризма Војводине“, Зборник радова са Треће националне научно-стручне конференције „Трендови у пословању“, Висока пословна школа проф. др Радомир Бојковић, Крушевац, стр. 273-287, ISBN-978-86-7566-053-8 visokaposlovnaskola.edu.rs/wp-content/uploads/2020/01/Zbornik-radova-TuP-2019.pdf

4. Cogoljević, M., Dimitrijević, Lj., Cogoljević, V. (2017): „Research on the Influence Integrated Marketing Communications at Enterprisesbusiness in The Republic of Serbia“, Vol 37, No. 2, p. 22-33, EuroEconomica, Danibus Univesity of Galati, Rumanija, ISSN: 1582-8859. journals.univ-danubius.ro/index.php/euroeconomica/article/view/4078

5. Cogoljevic, M., Vesic, T., Dimitrijevic, Lj., Cogoljevic, V. (2018): “The Effect оf Marketing Activities оn the Profitability of Commercial Banks in the Republic of Serbia”. Thematic Proceedings: New business tendencies, ISBN: 978-1-5323-9957-2 str. 37-43. Rad je deo projekta New business tendencies No. IP1-03/07-29/12-2018, research Interdisciplinary Project, Project Leader: Prof. Edita Kastratovic, PhD. Publisher: Bar Code Graphics, Chicago.

6. Цогољевић, В. (2019): „Стратегијски приступ планирању пропагандних активности“, Трендови у пословању, свеска 2, ISSN 2334-816X, стр. 110-116. www.trendovi.vspep.edu.rs/index.php/tp/article/view/192

7. Цогљевић, М., Цогољевић, В., Весић, Т. (2021): „Анализа садржаја о илегалној трговини у штампаним медијима у Србији“, Округли сто „Stop Illicit Trade“, у оквиру пројекта “Combating Illegal Trade Through Research, Education and Awareness”.

8. Dimitrijevic, Lj., Cogoljević, M., Cogoljević, V. (2019): „The Importance of Measuring Main Performances of the Company to Make Basic Decisions in Marketing“, The Eighth International Conference Employment, Education and Entrepreneurship – EEE, Thematic Proceedings, ISBN 978-86-6069-173-8, COBISS.SR-ID 280280332, p. 134-139. www.eee-conference.com/_img/arhiva/2019/e2019_sa_naslovnom.pdf

9. Stošić-Mihajlović, Lj., Cogoljević, V. (2017): „Importance of Modern Information and Communication Technology for the Improvement of Organizational Characteristics of the Company“, The sixth International Conference - Employment, Education and Entrepreneurship – EEE, Economic and Technological Development and Information Technology, ISBN 978-1-912009-5, p. 209-223. www.eeeconference.com/_img/arhiva/2017/eee_2017_economic_and_technological_development_and_informational_technology.pdf