Student participants

 

For participation at BIP student need to be nominated by home HEI. That means each student need to apply at home university for BIP mobility. Ask your home HEI coordinator how to apply for BIP mobility in order to participate.

Period of participation – virtual: 23 April 2025, 2-3 hours

Physical part period of stay is 5 days (05 – 09 May 2025) at Faculty of Business Economics and Entrepreneurship from Belgrade, Serbia.

Erasmus+ participants cover, from their own Erasmus+ grant, their travel, accommodation and other costs.

The Faculty of Business Economics and Entrepreneurship will provide one meal (lunch) for all participants during the physical part of mobility and coffee break (coffee, tea, water, snacks and biscuits) during the lectures and workshops, as well as study materials, equipment use, and costs related to the cultural part of the programme.

The participation in this Blended Intensive Programme resulted in recognition for students (3 ECTS).

 

NOTIFICATION:

For the students participation sending HEI are making Nominations.

Link for student Nominations – Submission by sending HEI coordinator

Deadline for nominations are March 15, 2025.

 

FINAL PARTICIPATION STUDENT REGISTRATION

Only accepted participants need to make final Arrival registration according the instructions got from feedback mail with Acceptance letter from BEE – feedback deadline March 22. 2025.

Deadline for registration is April 1, 2025.

After that the participants will receive the final Agenda for a program.

 

HOST CONTACT PERSON: Institutional Mobility coordinator, Maja Sekulić, email:

maja.sekulic@vspep.edu.rs.

Application form link: Please register by sending e-mail with your full name, address, home institution, study level and your CV at maja.sekulic@vspep.edu.rs.

 

PEP ugostio kolege iz Hrvatske u okviru programa ERAZMUS+

Naslovna najnovije

Delegacija iz Hrvatske sa Veleučilišta iz Požege, u sastavu višeg naučnog saradnika dr Mirjane Radman-Funarić i kolege Zvonka Pandžića, posetila je Visoku školu za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo u Beogradu, u periodu od 12. do 16. oktobra 2020. godine, a u vezi sa ERAZMUS+ programom studentske mobilnosti.

Poseta delegacije Veleučilišta organizovana je sa ciljem uspostavljanja čvršćih interinstitucionalnih odnosa i unapređenja dalje saradnje između dve partnerske ustanove. Tokom petodnevne posete na Visokoj školi za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo, delegacija iz Hrvatske prisustvovala je sastancima sa prof. dr Dušanom Cogoljevićem, vlasnikom i osnivačem Škole, prof. dr Gordanom Đorđević, direktorom Škole i prof. dr Majom Cogoljević, direktorom za nastavu, kao i sastanku sa predstavnicima Centra za međunarodnu saradnju prof. dr Aleksandrom Tošović-Stevanović, direktorom Centra, prof. dr Vladimirom Ristanovićem, koordinatorom Centra, prof. dr Zoranom Nikitović, koordinatorom za mobilnost i prof. dr Slađanom Vujičić, koordinatorom za projekte.

Na sastancima su predstavljene strategije i planovi razvoja službi obe institucije, i podvučene perspektive daljeg razvoja i unapređenja razmene studenata, gostujućih predavanja profesora i međunarodnih strateških projekata. Naši profesori upoznali su se ovom prilikom sa uslovima studiranja na Veleučilištu iz Požege u Hrvatskoj, kao i sa organizacijom rada i pomoći koju ova institucija pruža studentima u cilju unapređenja nastave i sticanja praktičnih znanja.

null


Takođe, održan je sastanak sa direktorom IT službe Nikolom Cogoljevićem na kome je kolega Zvonko Pandžić imao prilike da dobije sve relevantne informacije o primeni IT sistema za potrebe efikasnog organizovanja studentske službe i primene IT u nastavi.

Tokom posete, studentima Visoke škole za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo u Beogradu održano je gostujuće predavanja profesora dr Mirjane Radman-Funarić na temu Socijalni kapital. Nakon predavanja organizovan je još jedan sastanak na kome je bilo reči o planovima razvoja međunarodne saradnje i unapređenja nastavnog procesa na obe institucije.